Vinn höstens första Smakbox med temat "inspiration"

Ja, då var det dags för höstens första Smakbox. Temat för denna boxen är "Inspiration" och boxen innehåller hela 19 produkter till ett värde av 483 kr.

Smakbox

Som vanligt så tävlar jag ut en box till en av mina läsare och den här gången vill jag att du gör följande för att ha chansen att vinna en box:
  1. Gilla min fb-sida Mat & Odla, här lägger jag ut länk till alla mina inlägg så slipper du missa några ;-)
  2. Följ @smakbox och @matochodla på Instagram.
  3. Svara i kommentarerna nedan vad/vem som inspirerar dig i din matlagning. 
Glöm inte att skriva med din mailadress!

Sista tävlingsdag är 20 augusti! LYCKA TILL!!




Kommentarer

  1. Mattidningar och kokböcker är det som inspirerar mig mest, speciellt vegetariska och bakrecept hittar jag inspiration därifrån.
    Anle@hotmail.se

    SvaraRadera
  2. Jag blir inspirerad av säsongens råvaror!! Just nu har vi grönsakslandet fullt av rotsaker och zucchini! Då har jag letat recept på nätet.
    Nu börjar svampsäsongen, då kan man hitta mycket gott!!
    Självhushållning i praktiken är en toppenbok!!
    ulrikaholm@icloud.com

    SvaraRadera
  3. Jag blir inspirerad av min diabetes som under varje matlagning får mig att tänka outside the box. Det går alltid att göra en förändring från vad som står i recept och det går alltid att få måltiden till sin egen! Både när det gäller smak och innehåll!
    amelie.frese@gmail.com

    SvaraRadera
  4. Min mormor som tyvärr inte lever längre, hon dog 2016. Då jag är den enda i familjen som älskar matlagning fick jag ärva alla hennes kokböcker - några skrivna för hand av henne själv. Hon lagade magisk mat från grunden. När jag lagar hennes maträtter då känns det nästan som att hon fortfarande lever. Mvh//Johannes johannesjf@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. ERNST! Av kollegor och andra manliga bekanta har jag förstått att jag tydligen är ganska ensam om att vara man och gilla denna gemytlige barfota värmlänning... Men jag kan inte rå för att Ernst får mig att vilja laga mat (och snickra, påta i trädgården, arrangera blommor, sy, dreja och mycket mer som antagligen aldrig blir av) - det ser ju så enkelt och ROLIGT ut när han gör det!

    SvaraRadera
  6. Glömde ju mailadressen! jenjonsjoberg@hotmail.com

    SvaraRadera

Skicka en kommentar