Nya Smakboxen har kommit och vi har en vinnare i tävlingen

Lagom till fredagsmyset så fick jag hem månades Smakbox som har temat firande. Som vanligt en massa goa saker, barnen tyckte den här boxen var bäst hittills, undrar varför ;-)

Smakbox

Smakbox


 Har redan testat en del av produkterna. Lakritsgodiset var supergott, älskar ju lakrits! Chipsen var också goda, smakade grillat kött, låter konstigt men de var goda....Ungarna testade fläderdrycken som de gillade och även de små boxarna med russin och bär. Ja, det var ju inte den nyttigaste boxen jag sett men alla måste ju inte vara det förstås. En produkt går dock fetbort för min del och det är sås på påse från Blå band. Den ena rubben från Santa Maria använde jag när jag grillade i lördags, funkade utmärkt och smakade gott. Kanske blir det müsli till frukost idag ;-)


Jag hade ju en tävling på Instagram också, där en person vinner just den här Smakboxen. Och den lyckliga vinnaren är: madde_cancersurvivor Grattis Madde, maila mig dina adressuppgifter + mobilnr så kommer boxen med posten. Min mail finner du i högermenyn längst upp. 

Smakbox



Kommentarer