Chark-SM bankett med prisutdelning

Som jag berättade i ett tidigare inlägg var jag en av domarna i årets Chark-SM. Ett jättekul uppdrag och jäklar vad korvar vi åt ;-) I och med att jag var domare så var jag också inbjuden till prisutdelningen och banketten som var i torsdags.


Jag och min sambo gick och visste väl inte riktigt vad vi skulle förvänta oss, hoppades på god mat förstås och bra underhållning. God mat fick vi verkligen, underhållningen var väl så där. Richard Olsson var konferencier vilket han gjorde jättebra men saknade någon musikunderhållning, det hade varit trevligt.



Under bankettens gång var det prisutdelning i alla dom olika klasserna och i den klassen som jag var domare i, "kryddstarka korvar" vann Tulip med sin korv Pusta, ungerska smaker med mycket hetta. 98% kötthalt vilket ju är kanon! Kul, den ska jag hålla utkik efter i affären :-)




Ni hittar alla övriga vinnare på Chark-SM, i högermenyn kan man söka på dom olika kategorierna.

Lite blandade bilder från kvällen kommer här:










Vill ni se bilder från själva domardagarna kan ni kika in HÄR.

Nu ska vi iväg på Halloween på Liseberg och lyxa till det med att sova över på Hotell Gothia Towers ;-)



Kommentarer