Kalas med god mat och fina presenter

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag ;-) Ja, idag fyller jag år igen och igår hade jag hela familjen här på kalas. Lättare att få till kalas på en söndag än en måndag. Fick massor med fina presenter bland annat nya grillbestick som jag hade önskat mig, perfekt!

Min dotter Isabella, min bonusdotter Emelie och min mamma.

Grillmästarna, far och son.

Mitt söta lilla bonusbarnbarn Hailey.


Jag bjöd på grillade kycklinglår, grillade kycklingspett, vitkålsgratäng och purjolöksgratäng. Verkade som den maten gick hem hos dom andra. Till efterrätt blev det hembakade kanelbullar och morotskaka.

Fotona nedan är tagna av min bonusdotter Emelie då jag hade fullt upp att servera och glömde att fota ;-)

Grillad kyckling.

Foto av min bonusdotter Emelie ;-)

Kanelbullar och morotskaka.

Imorse blev jag väckt på sängen av sambon och barnen och då fick jag nästa present som var ett sk aktivitetsarmband av märket Fitbit. Precis vad jag önskade mig. Hade en Jawbone innan men saknade att man inte kunde mäta pulsen med den vilket man kan med den här. Perfekt!

Fitbit charge HR


Nu sitter vi i soffan efter att ha ätit oss mätta på thaimat och resterna av morotskakan ;-)



Kommentarer