Grattis alla mammor på mors dag!

Hallå alla mammor, hoppas ni haft en härlig dag och att ni blivit uppvaktade av era barn! Själv blev jag väckt i morse av Jonny och barnen med kaffe på sängen och en present. Hade väl väntat mig en blomma eller kanske nya grillbestick ifrån Weber ;-) men jag fick faktiskt ett aktivitetsarmband ifrån Jawbone :-) Blev jätteglad för har faktiskt velat ha ett sådant även om jag inte riktigt vetat vad man kan göra med det.

Jawbone UP24
Finns i flera färger och storlekar!

Jawbone har flera armband men just det jag fick heter UP24. Man mäter alla sina aktiviteter och steg och man kan också lägga in allt man äter för att se hur många kalorier man äter men det är även uppdelat på protein, kolhydrater, fett osv. Ska bli kul att testa detta och se om det gör att jag rör mig lite mera. Har ju inga problem med min träning, tränar varannan dag men mitt problem är nog vardagsmotionen. Inte så lätt att få till när man har ett stillasittande jobb men nu ska det bli bättring ;-) Någon som har testat detta bandet eller något liknande??


Kommentarer