Träning först....sedan frukost :-)

celsius

På vardagarna är det ju av naturliga skäl rätt så svårt för mig att få till träning innan frukost men på helgerna så funkar det ju rätt så bra. I somras så gjorde jag ofta så att jag var ute innan frukost och tog en löptur, denna årstiden är det ju inte så kul dock. Idag har vi skittrist väder här i Göteborg så det fick bli inomhusträning för mig. Körde som vanligt efter dvd:n Funtional training. Den är grym ;-)

Vill du läsa mer om periodisk fasta (vilket jag kör) och träning innan första måltiden så kika in HÄR.

Min frukost idag är en av mina favoriter, kesella blandat med grekisk yoghurt, en skvätt grädde och vaniljpulver. På detta några matskedar granola eller mûsli och lite bär. Till detta blir det ett ägg och en Celsius. Mums!!

Nej, nu ska jag ta och göra lite julgodis, närmare bestämt Rocky Road men i år får det bli en lite nyttigare variant ;-) Ikväll ska vi på kalas!

Kommentarer