Då var denna härliga semestern slut :-(

Sådana här dagar har vi haft många under semestern ;-)

Alltid lika jobbigt när semestern börjar lida mot sitt slut. Imorgon är det dags för jobb igen efter 5 härligt underbara veckor. Vädret kan vi ju inte klaga på! De 4 första veckorna var kanonbra, det är väl egentligen bara den här sista veckan som inte varit så bra.

Mycket grillning har det blivit :-) Älskar dessa grilltider, det är inte många dagar som grillen fått vila denna semestern. Alla mina grillrecept hittar ni under etiketten "grillat".

Förutom att berätta för er att min semester nu är slut :-( så ville jag också tipsa er om en himla käck "måste ha" pryl om du som jag är galen i oliver. En olivurkärnare!! Köpte den här på Bagaren och Kocken, så himla käckt, varför har jag inte köpt en sådan tidigare???


Nej, snart dags att gå och lägga sig så jag orkar upp imorgon bitti. Ha de gött!!

Kommentarer

  1. Hoppas du har haft en bra förstadag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt okej Tanja men jag tror din var bättre ;-)

      Radera

Skicka en kommentar