Celsius - energidryck utan socker och 0g kolhyrater!

celsius

Äntligen har jag hittat en energidryck som passar mig! Eftersom jag vill undvika socker och äter lågkolhydratkost så är vanliga energidrycker såsom tex Red Bull uteslutet för mig så när jag hittade Celsius så blev jag riktigt glad :-) Vet inte om den ska kallas energidryck eller prestationshöjare eller vad det nu är men den verkar i alla fall himla bra. Har än så länge bara testat två smaker, citron/lime och cola, båda mycket goda!

Celsius innehåller mycket koffein, vitaminer, krom, grönt te, ingefära, guarana och som sagt var inget socker. Inga konstiga kemikalier eller färgämnen, bara naturliga ingredienser. Enligt studier så ökar den din förbränning och ger dig energi, perfekt innan ett konditionspass tex. Finns i smakerna (med kolsyra) Cola, Ginger Ale, Citron/Lime, Vilda bär, (utan kolsyra)Persika/Mango, Jordgubb/Kiwi. Kostar runt 20-lappen lite beroende på vart man köper den, jag hittade min på Ica Maxi men såg att den också finns på tex MMsports.

celsius

Har inte hunnit testa den till träning ännu så jag vet inte om den ger effekt men man blev definitivt pigg av den i alla fall ;-) Kan ju behövas ibland! Har ni testat???

Kommentarer