Mammorna firades med morotskaka i solen!

Idag har vi varit hos mina föräldrar och firat mors dag. Mina föräldrar bor i Sätila precis vid sjön Lygnern, himla fint och mysigt, även om jag ju föredrar havet ;-)

Vi fick mammas goda morotskaka som är såååå god! Receptet på den har jag lagt ut tidigare, finns här.

Barnen sprang runt och busade i trädgården och när vi var nere vid stranden så gick det helt enkelt inte att hålla Rasmus ifrån vattnet, vi började med att ta av strumpor och skor, sedan tog vi av byxorna men insåg tillslut att han skulle bli pisseblöt om vi inte tog av allting. Ja, sedan var det inte lätt att få honom därifrån ;-) Nej, det var inte varmt i vattnet!



Nu är vi hemma igen och barnen är lagda, kikar lite på Solsidan, reprisavsnitt men dom är ju så himla roliga :-) :-) Imorgon har vi måndag igen och ny vecka som består av picknick på förskolan, student senare i veckan, klippning för mig (äntligen!) och vi avslutar veckan med shettis kalas för Isabella, fullt upp! Ha en go söndagkväll nu!

Kommentarer

  1. Oh jisses, vilken badhjälte till son ni har, inte illa att premiärdoppat sej redan!
    Ser ut som ni haft en härlig dag, hoppas veckan blir lika!

    SvaraRadera
  2. Åh, hade ni en sådan skön dag. Hos oss ösregnade det och det har blivit iiiiskallt igen. Även om det hade varit varmare hade nog varken jag eller barnen badat redan, ha ha... De är sköna de små liven.

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig dag ni hade, underbara bilder att se! :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar