GRILL

!
Något att ha? Ja, det får vi se ikväll!

Ja, idag ska vi grilla....igen...;-) Har ni testat Coop´s nya grillsortiment som heter just "GRILL" ? Jag köpte några korvar igår som jag tänkte slänga på grillen idag, det blev Bratwurst, grillkorv med vitlökssmak och en grillbricka som bestod av Chorizo, salsiccia och Bacon & Cheese. Hög kötthalt (vilket är superviktigt för mig) men.... alla dessa e-nummer, måste dom verkligen vara med? Jag har aldrig testat att göra egen korv men mig veteligen så använder man inte tex olika färgämnen när man gör sin egen korv....eller?? Ja, ja, jag ska testa korvarna iallafall, dom är säkert goda men jag skulle vilja hitta ett märke med sådana här korvar (för jag tycker mycket om just dessa sorter) som inte har alla dessa extraingredienser, någon som har något tips???

Kommentarer