Ryggbiff med amoresås i wraps

Ryggbiff har blivit lite av vårat favoritkött så här i början av grillsäsongen. Inte lika dyr som oxfilén men absolut minst lika god! Den här gången grillade vi ryggbiffen och sedan skivade vi upp den och hade den i tunnbröd tillsammans med massa grönsaker. Jag hade inte ingredienser hemma för att göra någon dippsås men så kom jag på att jag hade ju fortfarande kvar några av Pasta amore lådorna som jag fått av Ridderheims som jag ej ännu testat. Jag valde den som innehöll pesto och long cherry tomater. Jag säger som tidigare, det är inget fel på smaken även om det är superlätt att göra den själv, men.....storleken på portionerna....står att det ska vara 2 port men det kan verkligen inte stämma, knappt en portion skulle jag vilja säga.....

Ja, iallafall så gjorde sig såsen bra över köttet och grönsakerna och det blev riktigt smaskigt!

Kommentarer

Skicka en kommentar