Matmolnet - en ny receptsajt av Niklas Ekstedt


Vill tipsa er om en ny receptsajt gjord av Niklas Ekstedt. Betaversionen har varit igång ett tag där bland annat jag och flera andra har fått lägga in egna recept tillsammans med Niklas recept. Så här beskriver Niklas själv Matmolnet:
Under de senaste åren har jag sett stora recept och mat-nätverk växa fram och hela tiden känt att många kanske inte förmedlar just den glädje som jag önskar sprida kring mat och matlagning. Därför har jag utvecklat ett sätt för mat-intresserade att enkelt hitta recept till alla måltider. Matmolnet vill väcka lusten att laga god och nyttig mat hos svenska folket, och sprida den känslan genom att låta alla få tillgång till informationen som behövs. En sajt om mat som berör allas smak! 
Matmolnet handlar om att inspirera och bli inspirerad! Därför hoppas jag hjälpa
hemmakockar runt om i landet hitta nöjet i att laga nya spännande rätter till både vardag
och fest. Med hjälp av feedback från Beta-användare har vi lyckats utveckla och förbättra Matmolnet
till en produkt som går hem hos alla. Vi är fortfarande intresserade av tankar kring Matmolnet och hoppas användare fortsätter hjälpa oss och ge oss idéer i framtiden. //Niklas
Så, vad väntar du på, in på Matmolnet och kika runt, det finns massor av goda recept, tips på bra produkter, matnyheter m m.

Kommentarer