God fortsättning!

Hoppas alla har haft en trevlig julafton och juldag. Vi har firat i dagarna två, först med min familj på julafton och igår så var det dags för att träffa Jonnys familj. Idag ser vi fram emot en lugn och härlig dag här hemma med "vanlig" mat och förhoppningsvis en härlig solig promenad i snön.

Lite bilder ifrån julafton kommer här:


Vi började morgonen med lite julklappsöppning, Isabella var förväntansfull såklart ;-) Tomten var extra snäll mot mig, jag fick precis vad jag önskade mig, en Kitchen Aid och en Le creuset gjutgärnsgryta! Tack tomten! Här ska det lagas mat ;-)


Hemma hos min syster dukades maten upp och vi åt tills vi storknade. Sedan var det dags för jultomten att komma.



Ja, trots att vi fortfarande inte var riktigt friska efter veckans magsjuka/influensa så var det en riktig trevlig julafton, hoppas ni andra också haft det bra!

Kommentarer

  1. God fortsättning på dej oxå.
    Julafton blev så bra som den kunde bli efter omständigheterna. Vilken underbart härlig färg det är på grytan, där kan det säkert bli en och annan god middag kockad i den! Snäll tomte minsann.

    SvaraRadera
  2. Full pott från kökstomten mao! Kul! God fortsättning! :-)

    SvaraRadera
  3. trevlig fortsättning till dig/er med. Hoppas ni tillfrisknar snabbt nu så att ni alla kan må bra inför det nya året ;)

    vad härligt att du varit så snäll i år. jag har nog inte varit snäll alls jag. För någon julklapp kom inte till mig annat än delat med sambo av två barn i familjen. Man får vara nöjd och glad för det lilla :)

    kram Stina

    SvaraRadera
  4. Oj, vad du måste ha varit snäll ;-) En sådan härlig färg på grytan. Den kommer värma extra ruggiga kvällar. Och sedan en Kitchen Aid på det...

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder!! Tomten är en trevlig prick...jag fick ett hett efterlängtat kamerastativ ;-) ska nog önska mig en kitchen aid nästa år. Cool färg på grytan, min är julröd...

    ha en fin måndag/caja

    SvaraRadera

Skicka en kommentar