Whiskey och cola = förvånansvärt gott!



Jag är absolut ingen whiskeyfantast, snarare tvärtom, tycker lukten är vidrig och smaken likaså, så när jag fick frågan om jag ville testa den här nya produkten med whiskey och cola så tänkte jag först säga nej men kom sedan på att min sambo är ju en riktig whiskeyälskare och han skulle nog vilja testa den så jag tackade ja iallafall.

Häromdagen så fick jag då hem burken, för det var en burk, en burk med whiskey och cola blandat. The Black Grouse & Cola, en färdigblandad drink gjord på den skottska whiskeyn "The black grouse" och en speciellt framtagen cola med naturligt socker och utan koffein.


Vad tyckte jag då? Jo, faktiskt förvånansvärt gott! Smakade inte så mycket whiskey vilket väl gjorde att jag tyckte om den antar jag. Whiskeyälskaren här hemma tyckte den var jättegod, smakar precis som whiskey och cola sa han ;-)

Burken finns på systemet från den 1 oktober (alltså nu), kostar 24.90 kr och har 6% vol.

Kommentarer

Skicka en kommentar