Cid - kolsyrad blanddryck


Fick hem några burkar Cid för ett tag sedan för provsmakning. Två smaker, den ena Kaktus/Lime och den andra Wildberries. Cid har 4,5 % och kostar 14,50 kr för en 50 cl burk.


Krönleins bryggeri som har gjort Cid kallar den för en blanddryck vilket jag tycker är ett lite konstigt namn, blanddryck är för mig något som man blandar spriten med för att få till en drink/grogg :-)

Iallafall så tyckte jag båda smakerna var goda, den godaste var Kaktus/Lime som var riktigt fräsch, en riktig sommardryck. Kommer nog passa perfekt i solstolen idag när jag kommer hem ;-) Jag kommer absolut att testa dom igen och det tycker jag du ska göra också.

Kommentarer

  1. Mmmmm. Det måste jag prova till sommaren!!!

    Ha en skön helg! Kram C

    SvaraRadera
  2. Hi! I need your help. I'm from Spain and I would like buy 12 cans of Cid Kaktus/Lime but here there aren't. And I searched on the internet and I didn't find any website to buy Cid Kaktus/Lime. Please, contact with me. My e-mail adress is dnlsanzc@gmail.com

    SvaraRadera

Skicka en kommentar