Alla ♥ dag present


Hoppas att alla har en trevlig Alla ♥ dag idag! Fick en härlig present av min kära sambo idag eller rättade sagt, jag fick två presenter. En bok av Glenn Strömberg som heter "Mitt Italien" och en påse med olika chokladbitar i ifrån Premiyum, mums!

Boken hade jag önskat mig till min födelsedag som infaller om ca 1 vecka men jag fick den alltså idag istället. Glenn beskriver Italiens 20 regioner och vad som är speciellt för dom och olika händelser som han själv har upplevt där. Boken beskriver faktiskt 21 st regioner där den sista regionen är Göteborg!

Flera av hans fotbollskompisar får också en hel del plats i boken där dom beskriver sin favoritpizza och favoritpasta och såklart massor med recept.



Jag kan verkligen rekomendera boken även om jag än så länge bara bläddrat igenom halva ☺.



MUMS!!

Kommentarer

  1. Ser inte helt fel ut.. Italiensk mat är ju bland det bästa enligt mig :)

    SvaraRadera
  2. Jag kikade på den där boken i bokhandeln och tyckte att den var bra. Just för att han blandar recept med fakta och reseskildringar. Den ligger på min att köpa lista, men jag väntar in bokrean. Lyckos dig som får kika i den nu ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar