tisdag 2 maj 2017

Reklam - McDonald's - Jureskog

Har ni testat Jureskogs hamburgare på McDonald´s? Jag tror inte jag har missat någon av de hittills fast jag väljer ju alltid med glutenfritt bröd förstås ;-)

Nu fortsätter Johan Jureskog och McDonald's det gemensamma sökande efter världens bästa burgare. Mästerkocken har varit i USA igen för en andra säsong av programserien Världens Bästa Burgare i TV3 och inspirerats till nya spännande smakkombinationer. Har ni sett programmet?? Många konstiga hamburgare han testar där men också många som ser väldigt goda ut. 

Den här gången var han i syd-mellersta USA som har en stor burgarkultur och i samarbete med McDonald's Food Team resulterade det i tre mäktiga hamburgare med influenser från Memphis, New Orleans och El Paso. De nya burgarna serveras en i taget på McDonald's meny mellan 4 april–29 maj.

Har ni testat Memphis? Det är den burgaren som finns på McDonald´s just nu, jag har faktiskt inte testat den ännu men den verkar helläcker, coleslaw på hamburgaren, bacon, rökig gouda och en sås gjord på bönor, låter smarrigt!

Låt dig och dina smaklökar häpnas! #JureskogPåDonken




Detta inlägg innehåller reklam men med mina egna åsikter.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar