Träning och god frukost inledde dagen som avslutades med hummer

lchf frukost

Jag inledde faktiskt min dag idag med ett träningspass. Här ju inte till vanligheten men jag började lite senare idag så jag hann med det + en superbra och god frukost. Äggröra, brieost, prosciutto och gurka. Svaldes ner med en halv Celsius (första halvan drack jag innan träningen). Skön start på dagen!

Efter jobbet så rusade jag iväg till Bärby självplock där jag hade tänkt att plocka lite grönsaker men det var så himla kyligt och jag hade ingen bra jacka så jag köpte helt enkelt grönsaker ifrån deras butik istället. Samma grönsaker, dvs deras egenodlade men de själva har plockat de, dvs lite högre pris men fortfarande jättebilligt :-)

hummer

Nu på sena eftermiddagen kom Jonny hem ifrån dagens hummerfiske. 7 st humrar blev det idag varav vi tog 3 st. De ska vi avnjuta imorgon på fredagsmyset ;-) Gott!!

Nej, nu börjar strax Kockarnas kamp, mitt favoritprogram just nu. Efter det är det en ny serie som startar på 4:an, Vikings, den verkar riktigt bra, helt i min stil. Till sist blir det Dallas ;-) God kväll på er!!

Kommentarer