Långledigheten inleds med härligt solig dag!

Ja, onsdagar är ju min lediga dag, då är jag hemma med Rasmus och Jonny är och jobbar. Har dessutom tagit ledigt på fredag så jag har långledigt!! Gött!! Ledigheten kunde knappt inledas bättre. Har haft en härlig förmiddag med glad och leksugen pojk. Vi har spenderat större delen av dagen ute på altanen och sedan var det dags att hämta storasyrran. Vi valde såklart att promenera ner till skolan idag, det tar typ 15-20 min att gå och vi tog med oss sparkcykeln så Isabella kunde sparka hela vägen hem. Hon tycker ju att det är såååååå jobbigt att gå hela vägen ;-)


Nu har vi smällt i oss lite mellanmål, lillgrabben sover gott och jag ska snart ut på altanen och sola en stund innan det är dags att ta tag i matlagningen igen. Idag blir det till att grilla kycklingdelar och till det en sallad. Imorgon bär det ut på havet! Första gången i år för mig, hoppas på solsken och vindstilla :-)

Kommentarer

  1. Blåst ganska bra idag men hoppas det avtar till imorgon. Härligt med långledighet. Jag "missade" att ta ledigt på fredag. Men är lite ledig nästa vecka i stället.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar