God morgon med LCHF frallor

lchf frallor
 
Onsdag = föräldraledig.....som vanligt ;-) Ja, ledig innebär ju inte automatiskt "sova längre" här hos oss om du nu trodde det ;-) nej, Rasmus vaknar så gott som alltid tidigt, första pipet från honom hörde jag redan kl.6, vid halv sju kom han upp. Men vi har i alla fall tagit det lugnt och myst hela morgonen. Jag satte igång att baka lchf frallor direkt så jag skulle ha en god frukost till mig själv.
 
 
Det blir inte så många frallor av det här brödet men det gör inget, jag äter inte det så ofta och när man väl äter det så räcker det oftast med en halv (med mycket pålägg), det är väldigt mättande!
Receptet har jag lagt ut tidigare och finns HÄR.
 
Min mysgubbe <3
 
Idag så ska Isabella leka med en kompis. Kompisen går på fritids idag så vi ska efter lunch gå ner och hämta henne, sedan blir det antagligen full fart här hemma :-) Middagen ikväll blir dessa goda kycklingbullar, mums!!
 
Ha de gött idag!

Kommentarer

  1. Hej!

    Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är föräldraledig.

    Du kan ha rätt till en försäkring som ökar pensionsinbetalningen under föräldraledigheten om du är privatanställd arbetare på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

    Här kan du läsa mer om vår föräldraförsäkring: www.afaforsakring.se/foraldraforsakring

    Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.

    Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
    www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

    Vänliga hälsningar
    Gustav
    AFA Försäkring

    SvaraRadera

Skicka en kommentar