Matlagning med Aveqia

Ja, ikväll blir det matlagningskväll med Aveqia. Ska dit med min kompis Ulle vilket ska bli jättekul. I grupp så ska man laga en fyrarätters middag ihop med Aveqias stjärnkockar och sedan får man såklart sätta sig ned och avnjuta middagen hela gänget. Återkommer förstås med rapport om hur det gick och förhoppningsvis lite bilder också!

Brr, ser kallt ut, kanske jag ska stanna inne istället???

Idag var min tanke att pyssla lite i trädgården, bland annat ska vitlöken ner i jorden men när jag tittar ut så ser det inte så lockande ut faktiskt. Frost och kallt, brrrrr!! Får väl se om det blir lite varmare om några timmar, annars får det bli imorgon istället.

Vitlöken behöver komma i jorden snart!

Morgonen började med lite sovmorgon för min del, Jonny gick upp med den morgonpigge Rasmus så jag fick sova vidare, mmmm, alltid lika skönt :-) Nu sitter jag och Isabella och slappar i soffan, Jonny är ute och byter däck på bilen och Rasmus har fått gå och lägga sig igen efter morgonens bus.

Jag slappar med datorn i knät.

Isabella spelar på pappas telefon.
Rasmus strax innan morgonens sovstund.

Ha nu en skön lördag på er alla bloggläsare!

Kommentarer

  1. Så kul att få vara med och göra något sådant, hoppas middagen smakade riktigt bra!

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot att läsa om hur det gick på er matlagningskväll! :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar