Vad äter ni till matchen??

Rasmus håller på Sverige!
Det är visserligen bara måndag och varken fredag eller lördag men visst måste man väl ha något gott till matchen ikväll? För ni kollar väl på matchen ikväll hoppas jag? Jag kollar inte speciellt mycket på fotboll på tv längre, gjorde det mycket förr, har till och med spelat fotboll själv i ca 5 års tid men sedan jag fick barn så har det inte blivit så mycket av den varan längre. Men.....fotbolls-EM, det måste jag ju förstås se, det blir spännande!! Tillbaka till maten, vad äter man, tror att vi ska göra oss varsin bruschetta ikväll jag och sambon. Det blir den klassiska med mozzarella, tomater och basilika och kanske vi orkar poppa popcorn också :-)

Kanske det blir en sådan här ikväll....


HEJA SVERIGE!!

Kommentarer

  1. Usch nej, tyvärr blir det ingen fotboll på vår tv, vi är inga sportfantaster någon av oss - tvärtom:) Fast vi kan äta gott ändå, lite sympatismaskande:)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar