Grillpaket ifrån Caj P

Ja, sommaren måste vara produktprovernas tid :-) Det är mycket som dimper ner i brevlådan just nu bland annat det här grillpaketet ifrån Caj P. Grilloljor, glazar och något som dom kallar för strössel. Ska tydligen användas när man grillar frukt, någon som har testat??

Vi har än så länge bara testat grilloljan/marinaden "Wild garlic" som vi marinerade fläskkarréerna som vi grillade i helgen. Köttet fick ligga några timmar i marinaden och det blev riktigt god smak tyckte vi allihopa. Har fått tips om att timjansglazen ska vara väldigt god! Till helgen åker vi ut till Käringön för en veckas semester där och jag misstänker att det blir en hel del grillning så då åker nog dom flesta flaskorna med ut ;-)

Jag ska ju inte säga annat än att jag oftast tycker sådana här produkter är goda men........jag har sagt det många gånger förut men jag måste säga det igen, måste alla dessa produkter innehålla så mycket tillsatser?? Har man orken så går det ju faktiskt att göra minst lika goda marinaer och glazer själv!

Vill du läsa mer om produkterna så kan du gå in här.

Kommentarer