Är ni sugna på julgodis?


Ja, det verkar nästan så med tanke på vilka inlägg hos mig som är populärast just nu. Rocky Road och Lakritsknäck ligger i topp och jag tycker absolut att ni ska testa på dem om ni inte gjort det ännu.

Själv ligger jag hemma och tycker synd om mig själv. Magsjuka och influensa samtidigt! Inget kul alls kan jag informera om. Hela familjen har varit sjuka och jag hoppas verkligen att vi mår bättre tills julafton annars blir det inget kul alls. Just nu känns matlagning långt borta så ni får hålla till godo med det som redan finns här på bloggen ;-)

Kommentarer

  1. Nämen krya på dig gumman! tänk att man alltid ska åka på något till jul :/

    Kram STina

    SvaraRadera
  2. Usch, hoppas verkligen det blir bra tills i morgon så du får en riktigt GOD JUL!

    Krya på dej kramar från Anki och Håkan!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar