Nu är det dags för fredagsmaten - pizza


Den här veckan har det varit tunt på inläggen, jag får skylla på att jag varit på kurs 2 dagar denna veckan. Det är väldigt ovant att sitta och lyssna hela dagarna så jag har varit skittrött på kvällarna.

Men nu är det fredag och helgen på intågande. Fredagens mys blir egengjord pizza. Jag gör nästan alltid samma pizza, grundar med tomatsås, skivad lök, prosciutto, salami, mozzarella, tomater och oregano. Denna gången blev det Glenn Strömbergs salami och prosciutto eftersom jag fick en hel kartong av detta häromdagen ;-) Såååå gott, jag älskar verkligen italienska produkter!

Hoppas ni får en skön helg!! Nu ska det smaskas pizza ;-)

Kommentarer

  1. Mmmm, hemlagad pizza klår färdigköpt, vilken dag som helst! Och italienskt kan det aldrig bli för mycket av.

    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  2. Tack för pizzareceptet härifrån, supergott med ruccola ovanpå!!!
    Ha en fin lördag/caja

    SvaraRadera

Skicka en kommentar