Min favoritchoklad och en nyhet



Mitt lördagsgodis idag består av choklad. Bara choklad, två olika sorter. Min favorit som är Fazers salmiakchoklad och en nyhet ifrån Marabou som heter Polka.



Polka var riktigt smarrig tycker jag. Lagom krispig och knastriga bitar av polka i. Salmiakchokladen är helt i min smak, mjölkchoklad med ljuvlig salmiakfyllning, mums!



Idag har vi haft en riktigt härlig dag på havet, dom flesta i familjen har t.o.m badat! Vattnet är inte speciellt varmt ännu men på stranden var det skönt och vi var nästan helt ensamma, ljuvligt!


Isabella njuter i solen och efter ett tag så badade hon t.o.m!


Kommentarer

  1. BADAT??? aldrig i livet jag skulle bada nu, hu..
    Jag kan tänka mig att chokladen med polkagris är gott, ska testa.

    SvaraRadera
  2. Polkan är sååå god! och lakritsen kan jag bara dö för... även om jag inte kan äta så många bitar.. men njuta av det kan jag :)

    SvaraRadera
  3. Gillar mint och choklad i kombination, så jag kan tänka mig att polka är god!! Tyvärr är jag laktosintolerant, så mjölkchoklad går bort för mig :(
    Härligt med havsbad! Nu är sommaren nära!

    SvaraRadera
  4. Har du prövar Fazers Maya med chili? Så god! Fazers blå "helt vanliga" hör annars till mina absoluta favoriter.

    SvaraRadera
  5. Sluta nu. Bilder med svensk choklad. MMMM! vad gott. :=) Salmiakki chokladen gillade jag inte riktigt men verkar bli en hit!

    SvaraRadera
  6. Wow, årets första dopp lär dröja för egen del...
    :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar